Hírek

LAKOSSÁGI ÉRTESÍTŐ

Tisztelt Fő utca szerviz úti Lakosok!

figyelem 1Tájékoztatjuk önöket, hogy 2019. augusztus 27-én, kedden megkezdődik a Fő utca szerviz útjának a rekonstrukciója.

A kivitelezés egy ütemben kerül végrehajtásra, mely időtartama előreláthatólag egy hónap. A kivitelezési munkálatok ideje alatt - hétköznapokon 8:00-tól 17:00-ig - a gépjármű közlekedés, és gépjárművekkel az érintett ingatlanokra történő be- és kijutás korlátozásra kerül. Ezen időszak alatt az érintett munkaterületen nem lehet személygépjárművel közlekedni, parkolni.

/Azaz: az építési területen, munkanapokon reggel 8 óra előtt szíveskedjenek gépjárműveikkel otthonról és az utcából kihajtani, majd délután 5 óra után hazahajtani!/

Fentiekre való tekintettel kérjük, szíveskedjenek az ideiglenes forgalomtechnikai rendet (jelzőtáblával szabályozott ideiglenes forgalmi változások) az útépítés ideje alatt betartani a munkálatok megkönnyítése érdekében.

A kivitelezési munkálatok ideje alatt esetlegesen otthagyott gépjárművek elszállításra kerülnek.

A kivitelezés felelős műszaki vezetője: Mezősi Róbert, mobiltelefonos elérhetősége: +36-70-425-3050

Az útépítés során okozott kellemetlenségekért kérjük szíves megértésüket és türelmüket.

Octopus Invest Kft.
1138 Budapest Váci út 168/A

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Közérdekű információk

Kiemelt hírek

2019 augusztus 01

Elkezdődött a tűzifaprogram

Budakeszi Város Önkormány­zata ebben az évben is biztosít tűzifát a rászorulók részére. Az alacsony jövedelműek, kisnyug­díjasok, nagycsaládosok és gyer­meküket egyedül nevelő szülők igényelhetik a tűzifatámogatást. A jövedelemhatár megegyezik a rendkívüli települési támogatási kérelemben meghatározott egy főre eső jövedelmekkel, azaz a családok esetében: 62.700 Ft/hó, egyedülállók esetében: 68.400 Ft/hó. Az igényléshez szükséges nyomtatvány elérhető a Híd Szo­ciális és Gyermekjóléti Szolgálat és Központban (Fő utca 103.), a Buda­keszi Polgármesteri Hivatal ügyfél­szolgálatán (Fő utca 179.) valamint letölthető a hivatal honlapjáról (www.varoshaza.budakeszi.hu).

Benyújtandó dokumentumok:

  • kitöltött igénylőlap,
  • az egy háztartásban élők jöve­delemigazolása,
  • lakcímkártyával igazolt buda-keszi állandó vagy ideiglenes lak-hely.

A kérelem beadásának határide­je: 2019. szeptember 6. (péntek)

Kérjük, tájékoztassák a környeze-tükben élő rászorulókat is.

Budakeszi Város Önkormányzata

2019 március 04

FONTOS LÉPÉSEK BUSZSÁV ÉS P+R PARKOLÓK ÉRDEKÉBEN

buszsav

Február végén Pokorni Zoltán XII. kerületi polgármester és több szakmai szervezet (BKK, Budapest Közút, KTI, stb.) képviselője kereste fel a Városházát a Budakeszin építendő buszsáv és kapcsolódó P+R parkolók megvalósítása ügyében. Az egyeztetésre annak folyományaként került sor, hogy a kerületi önkormányzatnál néhány nappal korábban mutatták be a Budakeszi út felújításának buszsávval kiegészített tanulmánytervét, melyen városunk vezetői is részt vettek.

hirmondo logo

onkormanyzat banner

Feliratkozás hírlevélre

Értesülhet a legfrissebb híreinről, tevékenységinkről

header2.png
Székhely: 2092 Budakeszi, Fő u. 179.
Telephely: 2092 Budakeszi, Akácfa utca 18.
Képviselő:  Korondy Tamás ügyvezető
Telefon:  06 23 / 451-305
Honlap:  bvv.budakeszi.hu
e-mail cím:  bvv.ugyintezo@gmail.com

Adatvédelmi tisztviselő

© 2017 Budakeszi Városfejlesztési és Városüzemeltetési Kft

Search