Intézényi hibaelhárítás

Az Önkormányzati tulajdonú vagy fenntartású intézmények esetében a hibaelhárítási feladatokat a Budakeszi Városfejlesztési és Városüzemeltetési Kft. látja el.

 

A végrehajtás folyamata az alábbi:

 

1. Hibabejelentés

A hibabejelentés ellenőrizhetősége és a feldolgozás megkönnyítése érdekében az intézményi hibabejelentés általános formája elektronikus úton történik a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre 

Abban az esetben, ha a hiba jellege miatt ezt a munkák megkezdése előtt megtenni nem lehet, akkor más módon pld. telefonon is lehet a hibákat bejelenteni, de minden esetben szükséges az írásos bejelentést megtenni. 

A jelenlegi gyakorlat szerint az intézmények a BVV-vel szerződésben álló alvállalkozókat közvetlenül kérik fel a hiba kijavítására. Ez csak havária esetén lehetséges, mert minden megrendelést a szakcég felé csak a BVV adhat, ellenkező esetben a teljesítést a BVV nem ismeri el.

 

2. Munkalap

 

A bejelentés alapján a BVV Kft. munkalapot készít, és kijavítást végző részére átadja. A munkalap az alapja a teljesítmény, illetve a felhasznált anyagok elszámolásának.

Az alvállalkozói teljesítéseknél a Munkalap egyidejűleg megrendelőként is szolgál.

 

A munkalap innen letölthető

 

3. Hibaelhárítás

 

A hibaelhárítást végző személy a munkalappal jelentkezik a hibabejelentő intézménynél, és a kiszabott munkát elvégzi. 

A munka elvégzését minden esetben az intézmény vezetőjével, vagy annak meghatalmazottjának igazolnia kell. Fontos a kezdési és végzési időpont rögzítése, mert ez az elszámolás (belső, vagy külső) alapját képezi. 

A felhasznált anyagok értékét ?információ hiányában ? általában nem ismerik, így ennek értékét a BVV feldolgozás során tüntetjük fel.

Alvállalkozói munkáknál az alvállalkozó a BVV elszámoláskor adja meg a felhasznált anyagok értékét.

Az intézménynek a felhasznált anyagok tekintetében igazolási kötelezettségük nincs ( mert nem kívánhatjuk el tőlük).

 

4. Elszámolás

 

A hibakijavítást végző a munkalapot elszámolásra a BVV irodájában adja le, és teljesítményének elszámolása ennek alapján történik.

 

A fent leírt folyamat a BVV munkájának szervezettebbé, szabályozottabbá tétele érdekében történik.

Közérdekű információk

Kiemelt hírek

2019 március 04

FONTOS LÉPÉSEK BUSZSÁV ÉS P+R PARKOLÓK ÉRDEKÉBEN

buszsav

Február végén Pokorni Zoltán XII. kerületi polgármester és több szakmai szervezet (BKK, Budapest Közút, KTI, stb.) képviselője kereste fel a Városházát a Budakeszin építendő buszsáv és kapcsolódó P+R parkolók megvalósítása ügyében. Az egyeztetésre annak folyományaként került sor, hogy a kerületi önkormányzatnál néhány nappal korábban mutatták be a Budakeszi út felújításának buszsávval kiegészített tanulmánytervét, melyen városunk vezetői is részt vettek.

hirmondo logo

onkormanyzat banner

Feliratkozás hírlevélre

Értesülhet a legfrissebb híreinről, tevékenységinkről

header2.png
Székhely: 2092 Budakeszi, Fő u. 179.
Telephely: 2092 Budakeszi, Akácfa utca 18.
Képviselő:  Korondy Tamás ügyvezető
Telefon:  06 23 / 451-305
Honlap:  bvv.budakeszi.hu
e-mail cím:  bvv.ugyintezo@gmail.com

Adatvédelmi tisztviselő

© 2017 Budakeszi Városfejlesztési és Városüzemeltetési Kft

Search